11 Temmuz 2011 Pazartesi

İtiraf Complication Vol. 1

1- Şebnem Ferah'ın " Sen hiç hiç oldun mu? " sözü var ya hani, ben onu " Sen hiç çiş oldun mu? " sanırdım ciddi ciddi ve devamında gelen " Bulanıkmış berrakmış her suyu içtin mi? " sözünden mal mal tiksinirdim eheh.

2- " Allah'a ısmarladık " sözünü " alağas bağladık " sanırdım ve alağas ne diye düşünürdüm. Trajikomedi benden sorulur oluuum.

Sıhhatler olsun = Saatler olsun, bunları söylemeyeceğim canlarım onlar zaten herkesin doğuştan gelen yanlış anlaşılmaları.

3- Küçükken babamın patronuna gitmiş ve durduk yere " Sen kendini patronsun diye bir şey mi sanıyorsun? " demiştim ahahahaaa.

4- Küçükken annemle o " altın günü " muhabbetine gitmiştim, mutfakta yer taştı, halı falan da yoktu ve kendime su koyarken yere su dökmüştüm. Sonra bir teyze kayıp düşmüştü. Herkes bu su nasıl döküldü diye düşünürken, ben bir köşede yarı vicdan azaplı yarı içten kahkahalı bir şekilde oturuyordum. Hiç de çaktırmamıştım lan. Ama biri bana sorsaydı sıçayaromadımdım.

5- Bu arada kusura bakmayın arada pezevengia, amudanakalktık ve demin gördüğünüz gibi sıçayaromadımdım tarzı aptal sözcükleri türetmeyi severim.

6- İncir Reçeli'nde ağlamadım. İncir Reçeli'nin sözlerini paylaşmadım. Halil ön adlı sanatçının şarkılarını sosyal ağlarımda kaşar etmedim. Ben insan değilim ühüüü.

7- Hayatımda hiç bandrollü albüm almadım. Hep Johnny Depp misali korsancılık yaptım. Fakat Esin İris albümü çıkartsın, ilk bandrollü albümüm şerefine erişecek..

8- Annemin telefonundan kendi babamı arayacağım diye onun telefonunda kayıtlı olan " babam " ı aramış ve şöyle konuşmuştum: " Baba n'oluyor, sesin bir garip geliyor, iyi misin? " ahahahaa. İşin daha da komik ve bok tarafı dedem de bizde içerde salondaydı sdfasdhdsf.

9- Sakarların ilahıyımdır, fakat güzel tatlı yaparım canemler.

10- 1. sınıftayken gözlerim bozuk olduğundan çizilen çizgileri sonuna kadar çizemezdim. ( ühüler havada salto atar şu sıralar )


11- Memento, Leon ve Schindlers List'i bu yıl izledim, ezin beni tamaaam.

12- Ben küçükken çöp niyetine bizim evin penceresini kullanırdım. ( Çook kısa bir süreydi ama bu )

13- Ben ciddi anlamda bir film delisiyim, şu an vizyondaki 4 filme gittim.

14- Yeter ya sıkıldım. Complication 2 daha manyak gelir. Gelir bir gün elbet. Belki gelmez. Gelir lan. Sağım solum önüm arkam sobe, saklanmayan ebe. Yok o sağım solum belli olmazdı eheh. Çok mal bir espriydi biliyorum, zaten 14. maddeyi bu kadar uzatmamın sebebi itirafımın da arada salak salak espriler yapmak olduğuydu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder