18 Temmuz 2011 Pazartesi

Psikolojik Çöküntü Sebebi


Video açılmaz ise buyur youtube linki: http://www.youtube.com/watch?v=uuzNohk5cYw

Resmen psikolojik çöküntüye uğratmıştı lan bu final eheh. 53. saniyede gelen sümkürükle beraber benim de gözlerim sağanak yağışa geçmişti, o sümkürüğün 2 katı sümkürük sesi benden çıkmaya başlamıştı. Hele o film müziği.. Bir film, müziğiyle bu kadar iç içe olabilir. Birbirlerine taciz ediyorlar adeta, biz de buna şahit olarak ağlıyoruz lan eheh. Ağır dramdır bu film. İzlemeyen var ise eğer derhal izlemeli, soyut bir tabancayla tehdit ediyorum olumm seni izle lan bunu! Kankacana da izletmiştim dediğine göre 4 gün etkisinden kurtulamamış eheh. Ben bir de ilginç bir itirafta bulunacağım, film bittikten sonra burada görünen başlangıca kadar bir daha geri sardım ve yine 2 saat ağladım. Yüzüm gözüm morardı resmen ağlamaktan. Psikopatım hakikatten. Çok kötü oldum lan. Ama mükemmeliyete ulaşmış bir film, gerek işleniş bakımından gerekse müziği. Müzik yeter sadece. Mavi gözlerine kurban olduğum ne hale getirdin kendini? O kadını ziyaret ediş sahnesi de çok kötü, şu finaldeki yarışma falan. Of ulan of. Durun bir sümkürüp gelecem ben yine, peçeteee! 

NOT: Filmin adı da Requiem For A Dream, En iyi 250 filmde 61. sırada. Jared Leto seni yerler yerler, yar seni yerler yerler eheh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder