30 Mart 2012 Cuma

Mavi - Yeşil Light Tonlular

     Hangi cehennemin diplerinde fink atıyorsan gel beri de cennetin kıraathanesinde iki el tavla atalım seninle. Sonra mars edeyim de seni, arafın üzerinden Mars'a giderken selamımı da götürürsün yanında, beraberinde, koltuk altında. Oradan da zaten Neptün'e yolu sora sora dünyayı bulursun. Yıldızların kamaştığı o yerde biyosferli mezosferli geoid.


     Ama öncelikle bizim minik buruşuk E.T yürekli ihtiyarlara uğramanı istiyorum. - Minik Buruşuk E.T Yüreği - Sığ düşüncelerinden arınabilirsin belki de sana göstereceklerinden sonra. Bizim bu mavi - yeşil light tonundaki mahlukatlarımız aslında sanıldıklarından daha duygusal, daha anlayışlı, bazen insanlardan bile daha düşünceliler.


     Yolculuğun için yanına iki gram karbondioksit, birazcık da uzay avrosu vereceğim meraklanma sen. O kadar da gaddar değilim ki. Kütüklüğünü kullanarak fotosentez yapman gerekiyor en nihayetinde, ölüme bile bile yollayamam ben seni. Vicdanımın varlığı pislik düşüncelerimi köreltebiliyor işte bazı bazı. Aslında iyi biriyimdir ben, valla he. Görmesini bilene, hissedebilene, anlayabilene. Bazen herkes kötüleşir ama, insanın içine kıvrılmış şeytan su yüzüne çıkabilir bazı anlarda. Herkes delirebilir veya bazı dönemler herkes " xD " kullanmıştır falan işte.


      Samanyolu'na da uğra arada ama. Televizyondaki 5. Boyut hala oralarda mı bir soruştur da haber et bana. Ona göre pılımı pırtımı toparlayım da bir ziyaret edeyim boyutlar arası paralel dünyamsı o karmaşayı. Eğlenceli olur belki, kaybolursam falan diye de uzay tastikli telefonum var yanımda. E.Tcanları çağırırım onlar yetişirler de kurtarırlar  beni. Sonra ayın karanlık yüzünün aydınlanmış tarafındaki minik köşklerinde bir yıldız çayı ikram ederler bana. Çok da hoştur muhabbetleri, burası uzay olduğundan istedikleri ırkın dilini konuşabilme yeteneklerine sahip onlar. Artı bir parantez olarak söyleyim de yanlışlıklara sebep olmayalım. " Televizyon" larına bir göz atarım belki; ama yüreğim kaldırır mı bilmiyorum insanlığın yaptıklarını gözlemci bakış açısıyla bu kadar net olarak izlemeye.


     Bir de yıldız tozlarını topla belki kütüklüğünü, sığlığını, düşünememe yeteğine iyi gelirler. Saçlarının arasına arasına sür onları, hem doğal boya niyetine sarışın da yapabilme etkilerine de sahiptir bu yıldız tozları. Giderken Venüs'e görünmeyi unutma sakın he. Çok tripkardır bu hatun, unutmaz seni, burcunun yıldızlarına fişeklenir de bütün yılını mahveder benden söylemesi.


     Dünyaya vardığında birilerine anlattığında sana inanırlar mı, bilmiyorum. Hani Show TV'de mal ötesi bir dizi var ya " Türk'ün Uzayla İmtihanı " diye ona bile yorabilirler hikayeni. Türk televizyonculuğunun vahimliğinin göstergesi babındaki bu diziyle özdeştirebilirler seni. Ki bence böylesi baya bir acı. Bari Star Wars'la birleştirsinler diyorsan, araya E.T'lerle savaş yaptık de ki belki az buz inandırıcılığı artabilir. Bilemiyorum. 


     Bir de, dizi falan demişken. Size bir haberim var. Biliyorsunuz da muhtemelen. Ama okurken, şöyle bir sakince okuyun. Kahkaha tufanına geçiş yapmamaya çalışın. " Oha falan oldum laaan. " da demeyin. Hazır mıyız? Öhöm. Herkesin bildiği, popüler kültürün popüler filmlerinden Twilight isimli vampirellaların Türk versiyonu Eylül ayında televizyonlarımızda. Adını Feriha Koydum'daki Emir ile Kavak Yelleri'ndeki Aslı'nın başrollerini paylaşacağı bu dizi rezillik mahiyetinde tokat gibi vuruşuyor suratlarımıza. Bir de dizi için genç yetenekler de arıyorlarmış. Ergen bir diziye daha hoşgeldiniz efenim. - Zaten ergen bir film. - Pis Yedili kıvamında olur belki ya da Kavak-Ferih karmaşasında. Hele kurgusunun mükemmel olacağına eminim, efektler falan göz kamaştıracaktır. http://www.beyazperde.com/haberler/diziler/haberler-51337/


  
O zaman bu yazının üzerine bir E.T dinlenir. Bolca gizli mesaj dolu bir kliptir; fakat olsun olsun. Güzel şarkı. Zamanında az dinlemedik.

9 yorum:

  1. yazıyı okurken alice in wonderlan okuyormuşum hissine kapıldım. tabi biraz upgrade edilmiş halini :D uzaylı, gezegenler arası seyahatli versiyonu :D yalnız yazının ana fikrini hala anlayamadım :P

    YanıtlaSil
  2. Ahh, teşekkürler efenimm.
    Sığ düşünceli insanlara, düşünce kıtlarına bir atıf - Minik Buruşuk E.T Yüreği isimli yazıyla bağdaştırılmış şekilde, bir de fotosentez falan diyorum ya odun da diyorum onlara ehehe. - , televizyondaki saçmalıklarla minik bir dalga - 5. boyut, Türk'ün Uzayla İmtihanı, Türk vörjınlı Twilight falan - birazcık da ütopik şeylerin karmanlandığı bir yazı oldu bu. Ana fikri tam da yoktur belki de, klavye dansından ibaret işte sadece yazı. ehehe.

    YanıtlaSil
  3. sınav mı ilham veriyor sana bilmiyorum ki :) :p

    YanıtlaSil
  4. neeeee! emirle aslı mıı! yoo yoo şaka yapıyorum de bana lütfeen :)) yalnız şarkıyı hakkaten ben de az dinlemedim hee :))

    bu arada kıskancımkıskancsınkıskanç postuma yaptığın yorum yorumlarım arasında yooook! :( bana ne bi'daha yap! :)

    YanıtlaSil
  5. Iııığm, çok isterdim. " Şaka hihohaaa " diye gülmeyi inan çok isterdim. Fakat; maalesef. Yok. I ıhhh. Hayatın acı gerçeklerinin en biberlisinden bu. ehehe.

    Yaaa? Daha önce de olmuştu bu, yazdığım yorum bir türlü gelmemişti. Pofus. Tamamdır, geliyorum orayaa.

    YanıtlaSil
  6. kime sesleniyon burda.
    kim bu mavi-yeşil light zuzaylılar.
    o dizi yivrenç olur.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Sığ düşünceli, hatta düşün-e-meyen insanlara. Biraz da saçmalamalar eşliğinde. ehehe.
    Mavi-yeşil light tonlular, Minik Buruşuk E.T yüreğimdeki canlı ahalisi. ehehe.
    Keşke sadece yivrenç olacak olsa. Ah ah. ehehe.

    YanıtlaSil
  8. Israrcıyız. Ya da bu bir spam falan da olabilir. Bilemiyorum; ama yine de yanıtlıyorum, bak.

    YanıtlaSil