2 Nisan 2012 Pazartesi

Mim Vol. 10

Mimli bir yazının giriş kısmındayım. Uzun zamandır Kuulumsu Kadın mimi diye başlamıyordum yazılarıma. Şimdi mutluluktan altıgen olmuşçasına başlıyorum. Öhöm. İçimdeki şairi dökeceğim satırlarıma. Manimanimani. Mastbifaniğ. İndi riçmenz vörld. Manili mim. Buyrunuz.


1. Sevdiğiniz bir kişiye olan duygularınızı maniyle ifade ediniz. (İlla erkek arkadaşınız olması gerekmez. Sevgi çok genel bir kavramdır. Arkadaş, dost, anne, kardeş vb.) 

Kelimelerin gelip anlam ifade etmediği bir yerdeyim 
Bu sevgiyle ben, derbeder bir haldeyim, neyleyim?
Gel beri, bırakma beni, bu uçsuz dalgarında denizin
Yağdır ateşini üzerime, yamacıma gel, devem benim.


2. Sizi gıcık eden yada sinir eden bir olayı yada kişiyi konu ederek yazın. 

Vicdanın el değil de göt versin be ÖSYM
Diyemez kimseler senin için; " Özünde aslında iyi be. "
Boş boş oturuyorum, bir kalem duruyor önümde
Sokuştursam sana, buluşsak mı beraber ölümde?


3. Sizin için olmazsa olmaz bir eşya, program vb. bi'şey için yazın. 

Telefon, canımsın, bir parçamsın, bir uzvumsun artık
Telef olurum sen yoksan, tuzun hep kuru kalsın
Testesteron; sırf kafiye olsun da satırlar dolsun diye yazdım
Teleskopla incesem seni, kalbimi görür müyüm? Canımsın.


4. İstediğiniz bir konu hakkında yazınız.  

Dar görüşlü insanlar, at gözlüğüne taparlar
Gün gelecek elbet, onlar da yalpalar
Gözler boyandı, rimelle değil, yalanla
Keşke yok edebilsek onları, çıkararak, taraf tarafa


5. Bir blogger seçiniz ve ona atışma tarzı bir mani yazınız.

Adamın deepinin iğpiyle insek mi kuyuya?
Katy Perry'nin E.T'si yankılanırken kulakta
Kelime asam yanımda, hadi sen de bir kılıç kuşan da
Düelloyo var mısın? Haydi geçir başına bir kukuleta.


Kafiye olsun diye arada saçmalamış olabilirim. Olsun.

Kuulumsu'nun ps'i:  

Bunların hepsine yazmanız şart değil. Dilerseniz sadece birine de yazabilirsiniz. Atışma yaptığınız kişi başta olmak üzere diğer bloggerları mimleyiniz. Size atışma mani yazan kişiyle sizin atışma yazacağınız kişi farklı olsun ki atışma sürebilsin. Tamam?


Mimlediklerim: 

mendeboor
Cherry 
Ofelya

Gönül isterdi ki Seyirci Koltuğu da yazayım; fakat bunun sinemaya uyarlanılabilecek hiçbir tarafı olmadığı için, yapmadım. Ama elim gitti. Fakat durdurdum.  

8 yorum:

  1. haha işte budur işte budur! hah şöyle ya! rahatladım ya! kuulumsu mimlemiş ah ne iyi etmiş içerikli mim yazılarını özlemişim ben de ya!

    3. sorunun mimindeki "canımsın" da koptum. kafiye olsun diye kondurulmuş ya hahahaha :)

    testesterona da koptum! ay beyzalık cevaplar olmuş bunlar ya çohiyi! çok sevdim ben bu mim şeysini :)

    YanıtlaSil
  2. 2 kez mimlenince double tamam da 3 kez mimlenince ne diyeceğim peki. Benim ingilizce ilkokul terk :):) Teşekkür ederim. Şair olmalıymışsın. Yok yok yazar olmalımışsın. Üf kafam karıştı :) Benden bu kadar :) The End :)

    YanıtlaSil
  3. Kuulumsu Kadın: Bir eksiklikmiş cidden ya, ben de pek bir iyi hissettim kendimi bu mimin ardından. ehehe.
    Kafiye için her şey mübahtır, tıam mı? ehehe.
    Eğlendirebildiysem pek bir mutlu oldum ben de Kuulumsucaaan.


    S. Darko: Triple diyelim o vakıt. ehehe.
    Yazar olacağım Darko'cum inşşallaaah.

    YanıtlaSil
  4. İnsaf Beyza, bundan mim çıkaramam ben :D Elin olduğu yerde kalsın lütfen :D

    YanıtlaSil
  5. ahahaa meraklanma durdurdum kendimi.

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler canım, vizeler bitsin bütün mimlere girişiyorum:D da bu mimin altından nasıl kalkarım o da merak konusu:P:D

    YanıtlaSil
  7. kikiki.
    hepsi çok özgün.
    sevmezsin ama sen, çok küntürlü edebik entelce olmuş manilerin.
    :)
    birinci mani en süperi.
    :)
    senin asana bayılıyorum.
    :)
    bu mimi yapmadım yapamadım ben.
    nedense maniye aklım basmıyo.
    :)
    asalarımız yanyana aynı dava için savaşsın hep gökkuşağının altında hogwarsta indıriçmensvorld.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Black Swan: Kotarırsın sen. Var sende o potansiyel. ehehe.

    deeptone: Oyt, beğendirebilmişsem sevindim şimcik ben de. Klavyem el verdiğince karaldım işte. ehehe.
    Sen ki şiirsel kişilik, mani mi yazamadı? Üşenmişindir bence. ehehe.
    O zaman silah arkadaşım, kaldır asaları!

    YanıtlaSil