11 Nisan 2012 Çarşamba

Tanrının Gözyaşlarıyla Doldurduğu Okyanuslar

     Mavi şekeri mideye indiren bir çocuğun diline yapışan gıda boyası gibi bugün gökyüzü. Kaldırımlar da 2 tüp kan vermiş bir ihtiyarın beyazlamış yüzü. Bulutlar, Mikail'in sigarasından çıkan dumanın hafifçe etrafta süzülüşü. Sanırım bu gördüklerim bizim Alice'in düşü, tavşanla birlikte yere düşüşü ve birazcık da gülüşü.


     Hiperaktif çocuklar gibiyim ben de, içim içime sığmıyor taşıyor derimin boşluklarından. Suratıma cepın yapıştırıcısıyla şu aptal gülümsemeyi yapıştırmış gibiyim. Gülücük botoksu yaptırmışım da ilk şiş  günlerindeyim sanki. Ama Joker'in gülümsemesinden daha insancıl bir gülümseme takılmıştı dudaklarıma. Bir de dudağıma iliştirilmiş  bir sigara. Çaydan çıkan dumanla birleşip beraber arşınlıyorlar gökleri. Bir kuşun boğazına takılıyorlar, öksürmekten uçamıyor düşüyor yavrucak.


     Tanrının gözyaşları süzülüyor göklerden yanaklarıma. " O ağlarken gülümsemek günah mı? " diye düşünüyorum. Ama gülücükleri tabancadan çıkan kaza kurşunu gibi patlatıyorum Buzul Çağ'ından kalma soğuğun kabarcıklarına. Çifte kavrulmuş bir mutluluk atıyorum mideme. Darısı bütün emoların başına.


     Organik insanlarla tanışıyorum sonra. Katıksız, genetikleri değiştirilmemi, ruhları en temizinden. " Böyleleri kaldı mı dünya topraklarının pötürleşmiş zemininde? " diyorum. " Bizler korsanız " diyor, " tanrının gözyaşlarıyla doldurduğu okyanuslarda süzülen iki beden. " Sufleden akan çikolata tatlılığında konuşuyorlar. Önyargılardan arındıılmış sözcükleriyle arındırıyorlar ruhumu.


     Fırından taze taze çıkmış ekmek çıtırlığında bir gn geçiriyorum ütopyamın Venedik manzaralı sokaklarında. Mükemmel bir yer bir görseniz; bir taraf kovalardan taşmış suyla doldurulmuş Venedik, öbür tarafında Demir Hatun'un asaletiyle süslediği Fransa. Venedik ile Fransa arasında köprü konumunda bir sokak. 


     Bir gün götürürüm sizi de isterseniz, deli gibi deliren bir meleğin mutluluk iksirinden aldığım birkaç yudumdan sonra. Ya da bir parça çikolata da yeterli, bir de yol parası niyetine üç beş kuruş hayal. İncir çekirdeğinin incir reçeli olacağı zamanki çekirdeğini doldurmayacak sebeplerden mutluyum. Darısı bütün emoların başına.




Bu da o organik insanların şarkısı.

- Daha önce koydum bu videoyu olsun ama, mükemmel bir filme başlama sahnesi. Yerler. -

16 yorum:

  1. Çok değişik bir anlatım gücün var. "Bir de burdan bak" diyorsun sanki..

    YanıtlaSil
  2. senin betimlemelerini yerim ben yahu! yerim!

    dudağıma sigara iliştirip çaydanlığın dumanı hala çıkarken yanına gelebiler miyim?

    hem organiğim ben, valla bak :))

    gıda boyası gibi bugün gökyüzü.. ama benim gökyüzünü göremiycek kadar buhranlı bi'ruh halim var bugün. nedenneden? :/

    YanıtlaSil
  3. değil mi yahu :) cümle mühendisidir kendileri de. :) betimlemeler çook tatlı :)

    başlıcam sigaraya bak :P

    YanıtlaSil
  4. Ahu: Yorumuna pek bir sevindirik oldum. Teşekkür ederim Ahucan.

    Kuulumsu Kadın: Ben senin üslubunu yerim Kuulumsucanıım.
    Sen gelmeyeceksin de kim gelecek caniim? Gel tabi, beklerim. Organiksindir hemi de en katkısızından bilirim.
    Sanırım yazdığın duygusal yazının etkisindesin hala. ehehe. Toparlarsın, sen Kuulumsu'sun, sen canın dibi mutluluğun pirisin yahu.

    S.Darko: Ah, teşekkür ederim Semih'çiğim. Betimlemerime biterim ben de. ehehe.
    Ooooo. Yooooo. Yeaaaa. - Şu an duygu karmaşasındayım. ehehe. -

    YanıtlaSil
  5. vavvv sert über sert:)) amin bu emoların basına ıyı seyler gelsın bende organiğim:)
    mimledim canım seni:))

    YanıtlaSil
  6. ehehee tenks. Organiğiz yahu hepimiz, bazısı gibi inorganikleşmemişiz daha. ehehe.
    Bakıyorum hemmeen.

    YanıtlaSil
  7. off bitiyorum şu yazılarına !! :) mimlendin bu arada :D http://fredininkabusu.blogspot.com/2012/04/aaaay-cok-sekersiiin-odulu.html

    YanıtlaSil
  8. :) güzeeeel.

    organik insan ve organik emolar.
    yazının girişi de bir twitti.
    :)

    YanıtlaSil
  9. Hahahah süperdi, çok eğlendim yazınla:))

    YanıtlaSil
  10. Eğlencen benim mutluluğum oldu harikalar diyarı kaçkını Alice, teşekkürler efenimm.

    YanıtlaSil
  11. Budur! Sahanesin, sandigimin cok daha otesinde :) (BusraKaraismailoglu)

    YanıtlaSil
  12. OHA! Şu an buralara uğrayıp yorum yapmanla nasıl sırıttığımı anlatamam sana. Çok teşekkürler cancanım, yuğardıbest.

    YanıtlaSil